proszę o pomoc :)

Dyskusja w 'Opisy ćwiczeń' rozpoczęta przez użytkownika salamandra89, 27 Marzec 2013.

  1. salamandra89 New Member

    witam
    jestem tutaj nowa i bardzo bardzo mocno spodobała mi sie ta strona tak więc dołączam do wszystkich zgromadzonych.. chciałabym sie dowiedziec jakie cwiczenia musze robic by:
    zrzucic troszke boczki
    mieć talie osy
    wyszczuplic uda
    podniesc i ujedrnic pupe
    oraz zrzucic malutka oponke z brzucha a takze go wycwiczyc
    BARDZO PROSZE O POMOC.. Z GÓRY DZIĘKUJE :)
  2. admin Administrator

  3. salamandra89 New Member

    o dziękuje bardzo :) mam 158cm wzrostu nie należe do osób grubiutkich bo waże 48kg. po jakim czasie bedą widoczne efekty i czy mogę te wszystkie cwiczenia wykonywać codzinnie lub co drugi dzień??
  4. papu New Member

    Drogi Adminie, mam pytanie dotyczące ćwiczeń na mięśnie brzucha 'ABS'. Znalazłam je ostatnio, ale zanim zacznę chciałabym się jeszcze Pani o coś zapytać ;) Te ćwiczenia są bardziej na rzeźbę, prawda? Jeśli mam bardzo mało tłuszczyku na brzuchu i małą oponkę, to czy te ćwiczenia też na to pomogą, plus wyrzeźbią ładnie brzuch? Mam je z czymś łączyć, np z 'Doskonałym treningiem na wyszczuplenie brzucha'? i czy robić je codziennie? Z góry dziękuję ;D.
  5. admin Administrator

    Witaj,
    Tak, one są przede wszystkim na rzeźbę, więc warto do nich dodać coś na szczupły brzuch np. ten doskonały trening na wyszczuplenie brzucha lub też płaski brzuch w tydzień
    papu lubi to.
  6. anetka07 Member

    Żeby schudnąc i wyrzebic cialo na silowni, nalezy robic duzo serii z tym samym obciazeniem? Żeby ich ani troche nie rozbudować.
  7. admin Administrator

    Dużo serii z małym obciążeniem
  8. anetka07 Member

    Czyli np. 3 serie po 20 kg lub 15 kg?
  9. anetka07 Member

    I silownia 2 razy w tygodniu soboty i wtorki wystarczy by miec umiesniony brzuch i szczuple uda tak na wiosne?
  10. admin Administrator

    Co dokładnie będziesz ćwiczyć nogi, ręce? Na jakich sprzętach? Tego się tak łatwo nie da określić bez szczegółów :) By wyrobić sobie mięśnie brzucha siłownia wcale nie jest ku temu dobra, lepiej w domu spróbować a6w
  11. anetka07 Member

    No robie tam jak najwiecej brzuszkow, roznych . z podniesionymi, podkulonymi nogami. A na nogi to biegam , a potem ide na maszyny typu podnoszenie nog do tylu, rozciagajace na uda oraz tak jakby na leząco: przyciagam nogami do siebie ciezar i odpycham. A na ramiona nie podnosze ciezarkow, lecz na maszynie podnoszenie je na boki itd.
  12. admin Administrator

    Optymalnie będzie 4 serie po 10-12 powtórzeń przy lekkim obciążeniu - 15kg to sporo :)
  13. anetka07 Member

    A roozbuduja mi sie sie miesnie przy 15 kg? Robiac 4 serie po 20 powtorzen?
  14. anetka07 Member

    Chodzi mi najbardziej o nogi, bo brzuch juz mi sie robi umiesniony, ramiona wzmacniaja. I czy robiac takie cwiczenia na brzuch tkanka tluszczowa mi zejdzie mimo ze jest mala i beda widoczne miesnie?
  15. anetka07 Member

    To są zdjęcia moich ćwiczen:
    http://sklep.paco.pl/2253-1474-larg...wodziciele-i-odwodziciele-siedzc-f0615-0-.jpg tu robie 4 serie po 20, po 15 kg
    http://www.jukafitness.com/przewijarka_zdjecia/27_LF-signature-leg extension.JPG tu robie 7,5 kg w 2 seriach po 20, bo nie chce rozbudowac miesni zewnetrznych ud
    http://image.ceneo.pl/data/products/22988733/i-body-solid-maszyna-na-miesnie-grzbietu-slm-300g-2.jpg tu robie po 15 kg w 3 seriach po 30
    http://img18.tablica.pl/images_tabl...-laweczka-skosna-firma-one-fitness-gdansk.jpg tu robie skosne i zwykle brzuszki
    http://img.asport.pl/tuffstuff/10/rlp-200-nm.jpg tu robie 3 serie po 20 , przy najmnejszym obciazeniu 20 kg
    Robie jeszcze wymachy nog do tylu przy 10 kg i robie skrety na maszynie na miesnie skosne
    Co mam zmienic zeby wyrzezbic i schudnac?
  16. admin Administrator

    Witaj,
    Ja ogólnie nie jestem za siłownią - dla mnie jeśli chodzi o odchudzanie skuteczniejszy jest trening w domu z dobrym zestawem ćwiczeń :) "A roozbuduja mi sie sie miesnie przy 15 kg? Robiac 4 serie po 20 powtorzen?" - jeśli twój organizm jest podatny to na siłowni mogą ci się od tego rozrosnąć mięśnie, więc im mniejsze obciążenie tym lepiej.

Poleć tę stronę